17 aktivit, kterými vám zákazníci dělají radost

  • 9.9.2014
  • Tomáš Hojgr

Eshopaři často sledují jediný cíl. Odeslanou objednávku. Tak tady je dalších 16 věcí, které eshopaře potěší;)

  1. Přihlášení se k odběru novinek mailem
  2. Registrace
  3. Nastavení oslovení
  4. Doporučení eshopu/produktu známému
  5. Odeslání objednávky
  6. Telefon s objednávkou
  7. Odeslání nedokončené objednávky k dokončení příteli ("Tohle si přeju, kup mi to, prosím.")
  8. Vytištění stránky
  9. Opakovaná návštěva
  10. Využití bonusového systému
  11. Využití dárkového šeku
  12. Ohodnocení spokojenosti s eshopem na Heuréce, na Zboží.cz
  13. Doporučení na sociálních sítích, v diskusních fórech
  14. Zveřejnění odkazu na eshop, na produkt v eshopu, na kategorii, na výsledky fulltextového vyhledávání, na nákupního rádce, na zajímavý článek, na video
  15. Komentář na youtube, vimeo
  16. Poslání děkovného/pochvalného emailu, emailu s upozorněním na nedostatek eshopu/komunikace/nepřesnost ceny/nepřesnost stavu skladu/nenahraný obrázek/špatný obrázek
  17. Doplnění popisu k produktu na eshopu, nahrání fotek, videí produktu, zkušenosti, recenze