SMS - nový směr v komunikaci se zákazníky

  • 9.6.2009
  • Tomáš Hojgr

Je zcela běžným standardem, že že provozovatelé internetových obchodů mají možnost rozesílat automaticky e-maily o stavech objednávek svým zákazníkům.

Každý internetový obchod vytvořený na systému Religis je vybaven systémem e-mailové komunikace se zákazníky.

  1. U každé objednávky je možné nastavit status (stav objednávky).
  2. Při každé změně statusu se zákazníkovi odešle automaticky e-mail s přednastaveným textem k zadanému statusu.
  3. Dále je možné zadat předpokládané datum doručení zásilky, poznámku a číslo balíku.

Systém Religis tak dokáže kvalitně komunikovat se zákazníky, aniž byste museli dlouhosáhle vymýšlet texty e-mailů, které chcete právě rozeslat mezi zákazníky.

Takovýto komunikační prostředek však přestává stačit.

Konkurence na internetu je veliká, uspějí jen ti nejlepší, ti, kteří umějí nejlépe komunikovat a třeba i trochu pozitivně šokovat zákazníka.

Výborným prostředkem pro takovýto šok se stává komunikace přes SMS. Jen málo internetových obchodů komunikuje se svými zákazníky přes SMS, zákazníci nejsou zvyklí, neočekávají to, je to pro ně pozitivní šok.

Proto jsme vyvinuli nástavbu na systém e-mailové komunikace. Obsluha internetového obchodu nic nepozná, nemusí nic nastavovat, systém vše dělá sám. Stačí nastavit status a zákazníkovi se odešle jak automatický e-mail, tak automatická SMS.

Ceny SMS šly rapidně dolů. Jedna taková SMS stojí do 1 Kč. Na SMS je možné odpovědět, odešle se totiž zákazníkovi pod Vašim telefonním číslem. Již za 1 Kč můžete mít spokojeného zákazníka, který Vás bude doporučovat a sám se bude vracet.